Kattryd

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Camilla - 10 november 2010 11:00

  

Så var det vitt igen då...för en kort stund iallafall får vi njuta utav det vita fina kalla...hästarna gillar när det är snö det busas, bockas och springs och gamle Nisse han har mer ben i luften än på marken. Ja min härliga "unghäst" han lever livet och njuter till fullo. Dagarna spenderas i hagen och en lufstur varje kväll får han av matte och ibland medhjälparCarola...som i måndags tog en tur på min vackra vita springare tillsammans med sin vita kompis Mullehästen och Helena. De va på en "kosse"-tur som Mullehästen var lite bekymrad över men som trygga Nisse bara sa "kom igen nu kompis...ingen fara"...och ridturen fortsatte lugnt och tryggt.

  


Matte och husse tog några dagar ledigt och åkte över till det tyska landet och shoppade lite...ja husse och matte har lite olika intressen så husse kom hem med flytande saker och matte med ridsaker...konstigt va...haha. Tyskarna har ju ett ridsortiment som inte vi svenskar har så det var jättekul att botanisera i en tysk ridsportaffär...och det ska göras om...hehe...men säg inget till husse!! Åh nu snörar det ännu mera...ska ta och sadla på och ge mig ut i vinterlandet ett stund på hästryggen och prova de nyinköpta sakerna...tjingeling!!!



Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards