Kattryd

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Camilla - 25 november 2010 13:58

  

Fick gå hem tidigare från jobbet idag och lägga mig...feber och ingen hörsel. Det har slagit lock för mina öron så jag hör absolut ingenting...så nu ligger jag här nerbäddad i sängen med laptopen och såklart två små jack russlar tätt intill mig...vi har lite mysigt  för utanför driver snön och det är riktigt busväder, så nu är det verkligen vinterland här på Kattryd, skönt att vara inomhus med brasan knastrande och värme som flödar. Men det är inget kul att vara sjuk, och det absolut tråkigaste är att jag missar träningen idag, skulle hoppat min vita fina springare idag men nu får han min gamleman lite extra ledigt idag men det gör samtidigt inget för kanske är det klokt att inte ut och åka med pålle i detta väder.  


Nåt som är typiskt för mig när jag är sängliggande är att jag kollar i mina fotoalbum och det har hunnit bli några så jag tänkte dela med mig lite och se om ni kommer ihåg vilken vacker vi hade förra året och jag hoppas verkligen det blir likadant i år...tjingeling!!!

             


        


      

          

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards