Kattryd

Alla inlägg under juni 2016

Av Camilla - 26 juni 2016 11:48

 

Tjingeling....det är halvtid på året...midsommar har passerat och nu vänder det mot mörkare tider...tänk va fort ett år går, det var ju inte så längesen det var jul...men det var längesen jag skrev här....i lilla bloggen, och ja det har hänt mycket under solen och min tid har inte räckt till...eller ork, det har varit lite mycket igen...inget ovanligt i lilla Millas liv i och för sig.


Nu är det dessutom nedräkning för tiden på mitt kära ICA, denna månaden blir den sista på en lång epok...hela 29 år och det känns verkligen konstigt, seriöst konstigt men ändå så tror jag på att det var dags. Om det inte hade hänt nu så hade jag varit kvar där resten av mitt arbetsliv....tro mig, ibland behöver man en knuff. Nu ser jag fram emot mina nya utmaningar....och jag lovar dig....det kommer bli huuuur bra som helst, nu slipper jag stämpla in på ett kontor varje dag....nu ska jag göra det som känns roligt och meningsfullt....och börjar redan nu!!


                   

Det som känns mest roligt och meningsfullt just nu är att min kära herr Brun är helt återställd från att ha varit nära döden...och jag jag kan inte i ord beskriva hur glad jag är....verkligen genuint glad! Så trots att jag lagt tävlingsstövlarna på hyllan så är träningen med honom i full gång, han växer för varje dag som går och jag kan berätta för dig att en gladare häst än herr Brun, ja det får man nog leta efter. Han känns så lyckligt glad och positiv, jag får en känsla av att han är tacksam för att ha kommit tillbaka till livet....och han mår verkligen BRA    och ja, då kan jag ju fundera på....hur länge har han gått och mått dåligt innan han verkligen insjuknade...eller så gör jag det inte utan är bara tacksam för att jag har fått honom tillbaka och så har vi roligt och tränar på...kanske det suger lite i tarmen att ut och tävla igen...hm...ska fundera på det!!



    ....ha en underbar dag och imorgon är det måndag.....tjingeling    







Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards