Kattryd

Direktlänk till inlägg 30 december 2016

Gott slut...

Av Camilla - 30 december 2016 09:48

     Året börjar ta slut, jag sitter och filurar över en tallrik gröt, ja idag blev det frukost lite senare, började dagen  i stallet med att släppa ut hästarna, mocka, sopa, göra mat, ja du vet sånt där som jag gör varje dag, men i en annan ordning kanske för idag är jag ledig och försöker njuta utav dagen. Ett kärt återseende blev det här på Kattryd igår då Carrie checkade in för en vecka, Carrie som är en av de hästar som satt sitt spår i mitt hjärta trots att vi egentligen inte känt varandra så länge, men längden betyder inget om man tycker om något. Hon bara är en häst som man tycker om....tror dessutom hon gillar mig....fniss!!


 Summerar året som inte ett av de bästa men mycket bra har kommit ur det tråkiga så jag kan väl ändå konstatera att det varit ett okej år, nu ser jag däremot fram emot ett nytt spännande år och jag håller alla tummar och tår att hästarna får vara friska så att jag kan få suget i tävlingstarmen stillat, åtminstone för en tävling. På nya jobbelijobbet har jag många utmaningar och ser också fram emot att få arbeta med projekten som är startade och föra dem framåt i organisationen, härligt gäng att jobba med så det blir nog en fortsatt kul resa.


  

    Nej nu ska jag fortsätta med stöket inför nya året, fest blir det på Kattryd och mycket ska förberedas. Trerättersmenyn är spikad och spexet är bokat....ja gästerna kan känna sig välkomna. Ute i stallet väntar hovslagare så nu vill jag bara säga till er alla....tack för detta år, uppskattar alla era kommentarer för bloggen och att ni är så söta som läser och står ut med mitt pladder (även om det varit dåligt sista tiden)....nu tar jag och packar ihop datorn för ett litet nyårsuppehåll och säger.....


PUSS å GOTT NYTT ÅR  

 

 



  

 
 
Ingen bild

Gunilla

30 december 2016 10:36

Puss och Gott Nytt År önskar jag dig också fina Camilla!❤

 
Ingen bild

Gunilla, Santiago & Issac

30 december 2016 12:11

Ett riktigt gott nytt år önskar vi dig Camilla❣️

 
Ingen bild

Jenny

30 december 2016 15:21

Gott nytt år till dig med 🌟

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 maj 2017 07:46

    Men godmorgon vänner, må solen lysa vackert på er, har du haft en fin morgon. Själv sitter jag på altanen i morgonsolen med en kopp kaffe bredvid, fåglarna kvittrar och lugnet på Kattryd är slående. Jag älskar mitt Kattryd på våren när solen värm...

Av Camilla - 10 mars 2017 07:08

       Goooodmorgon du sköna fredag, ja å du me, tänk att veckans femte dag är den som iallafall jag längtar mest till och tycker är den skönaste dagen på heela veckan....tycker inte du? Fler fredagar för folket, fräcka fredag....ja äntligen är du...

Av Camilla - 20 januari 2017 17:38

     Solen skiner, fåglarna kvittrar, backen är mjuk och det är 9 grader varmt...vad säger man...är det vååååår, men det är ju bara januari....ja lite up and down måste man säga....ena dagen snöstorm andra vår...hänger ni me...inte jag, känns ju...

Av Camilla - 9 januari 2017 08:01

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Av Camilla - 9 januari 2017 07:39

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards