Kattryd

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Camilla - 7 december 2009 13:45

Inte undra på att jag inte hinner med...tiden går alldeles för fort och julpaniken kommer emot mig med stormsteg....ne då...det är ganska lugnt faktiskt för jag har lärt mig säga "nej". Husse är såå duktig på detta och har lärt mig mä...hihi. Helgen har varit lugn och skön med visst inslag av sena kvällar, och jag börjar bli lite för gammal för just detta så idag är kroppen seeeg som kola och jag kommer liksom inte igång. Med en rolig måndag på jobbet så kanske energin kommer så småningom och nu väntar stallgöromålen och en ridtur ute i skogen på den vita springaren...det brukar ge lagom gott me energi!!!

  

Den lille prinsen i stallet har kommit väl in i gänget och stormtrivs på Kattryd och det visar han genom att "prata" om det varje gång vi kommer in i stallet, han är en supercool kille och gör inte mycket väsen av sig förutom sitt prateri då..hihi. Anna har börjat grejja lite med honom och han finner sig i allt hon gör med honom....stencoll alltså. Häromdagen så sprang de kapp i hagen och i hagen har vi en stor stock liggande och gissa vem som satte fart över den....jo lille Egon och han hoppade sååå galant över så de här blir en fin fälttävlanshäst de...finemang de ;)). Ne nu ska jag ut och grejja i stallet och rida me M så...tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards