Kattryd

Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Så satans kul....

Av Camilla - 5 februari 2014 07:26

 

 Ja, jag har sagt det förut men det tål att sägas igen....jag är verkligen stolt och glad för att få vara en del av en organisation som Gina Tricot Grand Prix Borås som om 6 dagar startar upp för femte året en unik tävling och som enligt vår egna Robert Solin är den bästa tävlingen i Sverige ever....det är stora ord!! Med Helen H i spetsen och som styr vår grupp med sitt härligt positiva sätt så rullar det stora hjulet nu igång på riktigt....ett kugghjul som funkar på alla sätt. I år innhåller GP även ett SM....ett inomhusSM för både senior, young rider och junior och bara det är unikt, har aldrig heller förekommit i Sverige. så är det den högsta prissumman som någonsin varit i Sverige och det innebär att det ekipage som vinner både SM och GP vinner även en miljon kronor...  


 

 Matte var så upprymd och full av energi så att hon satt på hästryggen klockan åtta imorse, ja HerrBrun han undrade nog vad som hände...he he..det är inte vanligt att matte tar ut honom på en så tidig träningsrunda för normalt jobbar ju matte på morgnarna, men nu blev det så och en härlig morgongalopp över gärdet blev han glad över och nu har han heeela dagen på sig att bara gå och skrota i sin älskade hage för att ladda för morgondagens dressyrträning, ja då ska det krumiluras på hög nivå....ha ha...eller kanske sätter vi ribban lite lägre...det är ju så satans kul, nåväl ser fram emot det iallafall för den inspirationen Frasse ger mig det kan inte i ord beskrivas...!


 

 Nu efter en intagen härlig grötfrukost så väntar dagens små göromål och i väntan på den nya lilla pållen som kommer till Kattryd blir det nog en ganska soft dag....eller NOT...ja jag har open mind...gillar ju när det händer saker omkring....önskar dig en fortsatt fin dag och du....snart är det freeedag...   ...tjingeling!!!!

 
 
Ingen bild

Stina

6 februari 2014 09:35

Helt fantastiskt och vilket gäng ni är som gör detta, stor eloge till er alla!
Lycka till :-)

 
Helena werneholm

Helena werneholm

12 februari 2014 10:21

Nuuuuu vet jag vart jag hört kattryd! Hamnade ju inne på din blogg förra veckan när jag googlade Gina tricot Grand prix:) så va de mysteriet löst:)
Tack för igår ses säkert i veckan!

/Helena (välkomstkommiten)

http://Liteth.bligspot.com

 
Ingen bild

Milla

12 februari 2014 20:42

Aha...ja då kan du sova inatt då...ha ha...Tack själv Helena, jättekul att jobba med dig. På återseende!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 maj 2017 07:46

    Men godmorgon vänner, må solen lysa vackert på er, har du haft en fin morgon. Själv sitter jag på altanen i morgonsolen med en kopp kaffe bredvid, fåglarna kvittrar och lugnet på Kattryd är slående. Jag älskar mitt Kattryd på våren när solen värm...

Av Camilla - 10 mars 2017 07:08

       Goooodmorgon du sköna fredag, ja å du me, tänk att veckans femte dag är den som iallafall jag längtar mest till och tycker är den skönaste dagen på heela veckan....tycker inte du? Fler fredagar för folket, fräcka fredag....ja äntligen är du...

Av Camilla - 20 januari 2017 17:38

     Solen skiner, fåglarna kvittrar, backen är mjuk och det är 9 grader varmt...vad säger man...är det vååååår, men det är ju bara januari....ja lite up and down måste man säga....ena dagen snöstorm andra vår...hänger ni me...inte jag, känns ju...

Av Camilla - 9 januari 2017 08:01

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Av Camilla - 9 januari 2017 07:39

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards