Kattryd

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av Camilla - 3 oktober 2013 20:40

 

 Hösten har slagit till på Kattryd och allt går i orange, rött och gult....ja det är verkligen vackert. Och vacker var även kvällspromenaden igår tillsammans med härliga AnnTheres, Nisse och vovvarna. Vi fick uppleva en solnedgång som gjorde mig pirrig i hela kroppen, solnedgångar är väl ett av de vackraste jag vet. Nisse hade inget emot att matte gick bredvid, kändes tryggt "sa" han... ;) 


 

 Nisse har i några dagar varit svullen i sina knän och framben och till mattes förvåning så hade han fått mugg eller snarare rasp längs hela skenbenen....vilket gör ajaj...matte kan ju inte låta bli att pilla så hon är inte så poppis hos vacker vit och det gillas INTE....men så fick jag tipset av Emelie att tvätta detta i deskutan...och jag är helt fascinerad....det blev hundra procent bättre på ett dygn....och lilla Nisse såg verkligen mycket gladare ut idag och gick mycket bättre så nu AT kan du rida fullt ut på gamlemannen igen... :)


 

 Sitter man på vackra hästar så måste man väl vara lite vacker själv, så matte gick och köpte sig en ny tävlingsskjorta...tyckte den var "vacker" och passar bra till min lilla vackra bruna pålle!!! Det var dags att uppdatera tävlingsgarderoben lite och eftersom jag ändå råkade vara i Kungsbacka i lördags så var ju ett besök på Svensk Ridsport ett "måste"...hi hi    dock blev jag lite besviken över att det var så rörigt i butiken....den som brukar vara så fin....men okej...alla kan vi ha dåliga dagar.....tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards