Kattryd

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Camilla - 2 maj 2011 21:07

     I fredags lastade jag in mig själv och den vita vackra i bilen (trailern) och åkte ner mot havet för att hälsa på mor, far och det härliga gänget på Sammels Gård. Kvällen tillbringade jag på hästryggen ridandes på stranden till en härlig solnedgång och ett sånt fredagsmys är ju helt ok. Fylld med energi nattade jag min vita pålle som också var ganska nöjd efter en galopptur på den lååånga vita stranden och åkte mot Galtåsen och en skaldjursbuffé med ett glas vitt...skön fredagskväll. Tidig morgon var det dags för ännu en tur till stranden, solen strålade och jag med den....Nissemannen var lika lycklig han och spetsade öronen så fort han fick klartecken att springa!!! 

       

På Sammels där Nisse huserar när vi är vid havet hade de första fölen kommit vilket är det bästa vårtecknet precis som de små lammungarna när de tittar ut....ett riktigt vårtecken, min favorit blev den lilla fina Daytona...underbart litet vackert hästaföl....mmmm blir också sugen på att ha föl igen...och vem vet vad framtiden utvisar....!!!

                


En härlig helg vid havet i goda vänners sällskap gör att jag mår mycket bra och är full med energi. Synd bara att det ibland inte hjälper då inte huvvet hänger med för idag har jag fått dras med migrän i två omgångar...tur det finns piller som kan hjälpa till och det blir bättre.. så i eftermiddag bestämde jag mig för nåt som jag länge har funderat över så nu känns det både pirrigt och spännande och jag är förväntansfull....  ...tjingeling!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards