Kattryd

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Camilla - 25 november 2011 08:02

Ja för ett år sen exakt på dagen såg det ut så här på Kattryd.....


            


             



Idag  är det lite ruggigare, snöfritt och något gråare, men jag mår väldigt bra ändå, var ute imorse på en härligt morgontur med Herr Brun i ett blåsigt och lite lätt duggregn men det var friskt och skönt och jag vaknade till. Helge va pigg som en liten mört och hade inga som helst känningar efter gårdagens ganske tuffa hoppträning med serier där han fick jobba ordentligt men han gjorde det väldigt noggrannt och matte bara satt och njöt. Han har vilat sig i form visade det sig för efter min 14-dagarsförkylningmedbihålinflammationkur så gjorde vi en väldigt bra träning och underbara Anna hon inspirerar ju alltid i sin träning  




 Min vackra vita springare har inte mått så bra några dagar och jag har varit väldigt ledsen och orolig för honom men det verkar som det ordnat till sig då han idag såg ut att må mycket bättre. Det är det värsta som finns att se sina djur när de inte är som vanligt och man står lite hjälplös...ibland vore det ändå skönt om de kunde pratat så man visste hur det verkligen var....men jag ser framåt och hoppas det löser sig till det bästa för min älskling och vi ska åka till farbror veterinär och göra en undersökning på den knölen han har bakom örat.


Ha en fin dag och helg alla....tjingeling!        

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards