Kattryd

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Året som gick...

Av Camilla - 3 januari 2011 16:55

  

Så var det nytt år igen...ja det är ju inget annat och jag undrar hur fort det kan gå...tiden springer iväg. Året som har gått har varit händelserikt som vanligt eller har det hänt nåt...jorrå men som vanligt så kommer jag aldrig ihåg vad som hänt...ni vet minne som en guldfisk. Det som har hänt med all säkerhet är iallafall att jag och alla andra här på Kattryd är ett år äldre, även om jag inte känner mig äldre så får jag väl se verkligheten i vitögat och acceptera..men alla åldrar har ju sin tjusning och just nu känns det som man är mitt i livet och det lever som aldrig förr....! Tar väl en liten årskrönika i bildform istället....

  

Året inleddes med pulkarace då vi hade lika mycket snö som nu...


  

Vi deltog i årets stora BFK tävling...Gina Tricot Grand Prix


Alla i stallet hade hoppträning i paddocken redan i mars...



Våren inleddes med besöket i Glommen med strandridning..


   

Terrängträningarna kom igång på allvar i maj....


       

Fina Egon som är född på Kattryd gjorde sitt 3-årstest och Helge blev dressyrhäst...

   

Hästarna gick ut på bete....och vi fick lite sommarledigt...


              


En sommar fylld med bröllop...först ut var Åsa och Anders med ett härligt bonnabröllop....sen var det Pernilla och Lasse på Sammels tur...


Sommaren avslutades med Kattryd Grand Prix...

    


Hösten sprang förbi väldigt fort men vi hann med att fixa inför vintern....


Så kom vintern...redan i oktober blev det kallt och första snön föll redan 9 november....

         


Och nu är det som alla vet en vargavinter...men det är fint att rida ute och det är jag glad för...hästarna trimmas inför vårens kommande tävlingar!!!

  


Sååå God fortsättning alla vänner....tjingeling!!!!

 
 
Ingen bild

Maggan

3 januari 2011 17:35

Helt fantastikst Camilla och god fortsättning
till alla er på Kattryd!

Kram kram

 
Ingen bild

Carin

3 januari 2011 18:10

Underbara bilder!!!

Önskar er ett riktigt Gott Nytt År! Kraaam Carin

 
Ingen bild

Suss

4 januari 2011 06:28

Najs..ser fram emot 2011!!
Kramen

 
Ingen bild

Giraffen

5 januari 2011 11:13

Ha ett fortsatt gott nytt år...tack för senast!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 maj 2017 07:46

    Men godmorgon vänner, må solen lysa vackert på er, har du haft en fin morgon. Själv sitter jag på altanen i morgonsolen med en kopp kaffe bredvid, fåglarna kvittrar och lugnet på Kattryd är slående. Jag älskar mitt Kattryd på våren när solen värm...

Av Camilla - 10 mars 2017 07:08

       Goooodmorgon du sköna fredag, ja å du me, tänk att veckans femte dag är den som iallafall jag längtar mest till och tycker är den skönaste dagen på heela veckan....tycker inte du? Fler fredagar för folket, fräcka fredag....ja äntligen är du...

Av Camilla - 20 januari 2017 17:38

     Solen skiner, fåglarna kvittrar, backen är mjuk och det är 9 grader varmt...vad säger man...är det vååååår, men det är ju bara januari....ja lite up and down måste man säga....ena dagen snöstorm andra vår...hänger ni me...inte jag, känns ju...

Av Camilla - 9 januari 2017 08:01

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Av Camilla - 9 januari 2017 07:39

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards