Kattryd

Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Igår sommar..

Av Camilla - 23 juni 2010 08:59

...idag.... "burr" vet inte vad det är...grönt och 10 grader varmt...himlen är så tråkigt grå. Igår var det ju helt underbart soligt och lagom varmt men fick ett snabbt slut....men jag hann fota lite soliga bilder innan det mulnade på.

                               

 Inte konstigt man blir förkyld, man vill ju gå lättklädd för att det faktiskt enligt almanackan är sommar men termometern säger "vinter"...så här ligger jag och snorar som en trasig vattenkran....dripp...dropp..dripp... dropp.... något trött på de nu för jag har inte tid att vara sjuk...vill inte heller för den delen, det är jäklans jobbigt. Det vankas ju bröllop och lite ska fixas tills dess....måste få tag i nåt till fossingarna och en fråga är om jag kan ha träskor....kan man väl när det är bonnabröllop?????


Får ta och pallra mig ner till stan och se om det finns "gå bort" träskor som husse säger...ja han har ju redan införskaffat sig ett par nya...hihi undra hur det ser ut med träskor till kostym......eller han kanske kan ha blåbyxorna på...=))))...tjingeling!!!



 
 
Carin

Carin

23 juni 2010 09:32

Ja men vart tog solen vägen??? Den skulle ju lysa hela veckan ju!!! Tråkigt att du fortfarande är förkyld... Nu får du se till att bota den där förkylningen så formen är i topp nästa lördag! =) Och SJÄLVKLART kan man ha träskor på bonnabröllop!
Kraaam Carin

http://carinifinabo.bloggagratis.se

 
Jessica

Jessica

23 juni 2010 11:16

träskor i all sin ära, helt klart köp ett par gå bort träskor. Min pappa vill säkert joina din träskoklubb. O faktiskt Milla det finns på riktigt gå bort träskor, jag köpte ett par till min mamma dessa vägrar hon dock ta på sig, fått för sig att hon kommer bryta sina ben, mamma mamma mamma. Har hittat ett par jätte fina gå bort träskor, inte i normal prisklass med gud så underbara, besök jolina. Dom är svindyra men underbart snygga... riktiga gå bort skor till en bonnafest. =) puss o kram din trogena blogg läsare

http://tonicjessica.blogg.se

 
Ingen bild

Milla

24 juni 2010 13:17

Tack Tack...det blir träskor...och ja Jes de fina fina träskorna på Jolina gjorde ett stor hål i min plånbok...=))))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 maj 2017 07:46

    Men godmorgon vänner, må solen lysa vackert på er, har du haft en fin morgon. Själv sitter jag på altanen i morgonsolen med en kopp kaffe bredvid, fåglarna kvittrar och lugnet på Kattryd är slående. Jag älskar mitt Kattryd på våren när solen värm...

Av Camilla - 10 mars 2017 07:08

       Goooodmorgon du sköna fredag, ja å du me, tänk att veckans femte dag är den som iallafall jag längtar mest till och tycker är den skönaste dagen på heela veckan....tycker inte du? Fler fredagar för folket, fräcka fredag....ja äntligen är du...

Av Camilla - 20 januari 2017 17:38

     Solen skiner, fåglarna kvittrar, backen är mjuk och det är 9 grader varmt...vad säger man...är det vååååår, men det är ju bara januari....ja lite up and down måste man säga....ena dagen snöstorm andra vår...hänger ni me...inte jag, känns ju...

Av Camilla - 9 januari 2017 08:01

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Av Camilla - 9 januari 2017 07:39

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards