Kattryd

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Camilla - 2 juni 2010 10:16

Underbart att ha en ledig dag som denna....solen står högt på himlen och vinden har lagt sig, för här på Kattryd har det blåst starka vindar i dagarna två så både det ena och det andra har flygit omkring i luften...hehe. Här är det så stilla och fridfullt och jag njuter av varenda sekund. Tog en sovmorgon idag och när jag vaknade så hade husse släppt ut alla hästarna så jag kunde bara sätta mig ner och ta en låååång frukost på altanen i solskenet...älskade husse va han är snäll. Vovvarna de njuter också av solen och ligger i solvägg och solar magen...=))!

  

Igår hade vi en trevlig superträning i krumilur igen och även igår så sken solen och vi behövde inte frysa, för det har vi väl gjort tillräckligt denna vinter/vår...ne nu är det dags för värmen att göra entre. Cissi var på hugget och vi fick bekänna färg. Helge han strålade som vanligt men hade tappat lite bensin så matte fick jobba desto mer...programridning blev det för helgens tävling och det känns i min rygg idag....ajajajaj...Helgemannen är stor och rör sig mycket så det är inte så lätt att sitta på denna kuse.  Min gamle man han var såå fin och han gör så gott han kan....lite underhållning bara på den gamle och ibland tycker han det blir lite jobbigt men han gör det ändå...love him   


Ne nu måste jag igång med lite fix och trix...och sen ska jag åka till grannen och se på unghingstarna när de busar....tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards