Kattryd

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Camilla - 2 augusti 2009 14:09

Igår sken solen här på Kattryd och vi kunde genomföra vår dressyrträning för Cissi i strålande väder. Alla hästar och människor var glada och jobbade på så fint. Lite röda i ansiktet var vi alla lite till mans och fotograferna hade kul då de zoomade in våra röda nyllen. Dock ska jag inte publicera de bilderna här, de får vi njuta utav lite i hemlighet....=)).


Vi som red kunde njuta utav Cissis goda talang för att lära ut och få våra hästar att gå så fint. Helge jobbade på fint och visst är detta hans rätta element. En riktig klippa i att krumilura och gå avslappnat med fin eftergift..haha, ja det sitter långt inne men jag måste erkänna att när det känns som man bara sitter i en gungstol och gungar med och hästen och jag är ett, då är det ju riktigt kul med krumilurer...=)).

Gunilla och Hero i en något samlad galopp....


Cissi på Maggan....


Louise....


Cissi och Jeanna....

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards