Kattryd

Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Camilla - 17 februari 2009 22:38

Tisdagen är den allra tristaste dagen i veckan, ganska meningslös om jag får säga det själv, men imorgon är det onsdag och då är jag leeeedig, de ska bli skönt...min återhämtningsdag. Imorse när jag vaknade hade jag kramp och den har suttit i hela dagen, kändes som jag inte fick luft emellanåt och har mått ruskit illa men ett tips från massagetanten så tog ja lite pepparmynstolja i ett glas vatten och vips så blev det genast bättre. Massagen idag var välbehövlig för kroppen som är gammal och stel eller rättare sagt utsliten. Akitiviteterna jag håller på me sliter mer än gör nytta för min kropp och det är dags att trappa ner. 

 

Ikväll red jag, G och G ut på en lång promenad me hästarna och de va skönt att bara koppla av i en stilla skritt på hästryggen, lite småprat och skratt gör livet skönt. De e väldans kallt ute och jag längtar nu till vår och värme, men jag har köpt mig värmekuddar som jag lägger i mina skor och vips så fryser jag inte om fötterna längre, hur skönt som helst. Det är ju det värsta....att frysa om fötterna, då fryser ju hela kroppen sen.


Selma och Clara har idag varit på musjakt, Selma står och skäller fram musen som vanligt och Clara står och skäller på Selma....haha hon vet inte varför eller hur men roligt ä dä! Det är såå roligt att de leker så bra ihop nu, för lite nervös va jag i början då Selma va rätt tuff mot lilla Clara, snacka om att få gå i den hårda skolan. Men nu är det full fart, de har lärt sig att dra varandra i korgen....haha de biter båda i ett gosedjur och drar den andre när den ligger i korgen och då åker hela korgen över golvet....de roar sig väldigt lätt själva...hahha, ja flabbar hela tiden!! Inte många dagar kvar nu, det är dags för Scandinavium, hästälskarnas mecka. I år blir det till att titta på tävlingarna....har jag inte gjort på några år nu så det ska bli kul, en clinic me RGB också ser jag fram emot, den han hade i falsterbo var ju jättebra så nu hoppas jag denna är lika bra. Sitta i logen ska också bli en upplevelse...hörde att de va gratis kaffe me tilltugg där...inte dumt! Nä nu väntar min binge.....tjingeling!!

/Milla

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards