Kattryd

Alla inlägg den 31 december 2015

Av Camilla - 31 december 2015 10:02

 

  Vaknat upp till årets sista dag, en dag som är stormig och kall, tog en tidig morgonpromenad med lilla Muffins som var allt annat än trött på just denna promenad. Hon har jullov och är något överladdad för att gå och bara ha tråkigt, det är ingen melodi för henne. Matte hängde som en liten fis i snöret då hon mest hade alla sina hovar i luften kändes det som. Vinden är isande kall och året avslutas lite kallare än vad vi har varit vana vid, här på fjället Kattryd så får vi idag hålla i hatten.


 

  Jag är ganska glad att det är sista dagen på detta år, ett riktigt skitår lägger jag till mina handlingar och ser bara fram emot ett nytt spännande år med många nya utmaningar. Detta år ha kantrats utav mycket tråkiga saker och ja meningen med livet är väl att det inte ska gå på ett bananskal utan man ska prövas på olika vis. Mina prövningar har varit både på gott och ont, det som gör ondast är att det drabbat de jag älskar allra mest, mina djur, de älskade djuren som bara vill väl, när de inte får må bra jag då mår ju inte matte heller bra. Men med en förhoppning om att allt bara kan bli bättre så ser jag fram emot 2016, ett nytt fräscht år med glädje!


Så nu vill jag ge alla en stor kram som funnits vid min sida detta år, du som läst min blogg, du som stöttat när tårarna runnit, du som frågat hur det är, du som brytt dig och hållt mig kär, du som hjälpt när styrkan tärt, du som peppat, sagt att allt blir bra, du som fått mig att skratta, du som ser mig som den jag är, du som finns där varje dag   ......och med detta skriver jag sista raden och önskar dig ett riktigt gott slut!!


 

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards