Kattryd

Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Några favoriter...

Av Camilla - 29 januari 2015 06:43

  De flesta kvällarna ägnar jag åt att uppdatera hemsidan för Grand Prixtävlingen, likaså igår kväll, några timmar flyger lätt iväg när man sitter och trixar och fixar, redigerar bilder, skriver texter, gör inlägg laddar upp bilder, ja ett kul jobb som jag trivs bra med. Igår kom alla bilderna för den nya fräscha kolllektionen  och min plats var given....framför datorn.


   Kollektionen i år känns fräsch och sportig och helt i min smak. Några utav favoriterna är skjortan och den stickade tröjan, sofistikerat och kvinnligt, blir snyggt till de sköna ridbyxorna som blev förra årets favorit och som jag bor i varje dag!! Vill du själv se på den härliga kollektionen så gå in hemsidan och låt dig inspireras! Den finns även att se live i butiken i knalleland.


                                         


 Några fler av mina favoriter är min lillasyster....tänk vad härligt det är att ha en syster som man kan ödsla sin kärlek på, en syster som finns och som man kan prata med om allt, finnas där när livet är lite tufft men också när allt är fantastiskt härligt. I söndags så tändes det något på himlahelvetet och det blev plötsligt en helt fantastiskt skön vinterdag, precis som i min smak vintern ska vara, inte regn och slask, vilket jag är fasligt trött på nu, ja jag brukar säga att av regn blir man vacker....men nu får det räcka....blir ju sååå fasligt vacker...ha ha, eller kan man bli för vacker?!!!


 Stallet har begåvats av en ny pålle och jag är glad för Martinas skull som matte heter att ha fått en sån bedårande liten varelse i sin ägo....allra första "riktiga" hästen, vilken lycka det måste vara, känner hur stort det är, själv har jag nästan glömt känslan, ja jag har ju ett lyckorus hela tiden å andra sidan så det kanske inte är någon skillnad. Ser fram emot många roliga rid och träningstimmar tillsammans med detta ekipage, våren är ju i antågande då säsongen blir en verklighet med tävlingar och sess tillbehör.


 

 Ne.....hej hopp vad klockan går, dags att släppa ut alla pållar och dra sig mot ICA huset och alla härliga kollegor...fullt ös i detta hus! Kvällen ägnas åt hoppträning och föresläsning på Borås Ridhus....ja det blir träning i dagarna tre....tjooo va kul, 30 glada entusiaster samlas för en helghelg med mycket hästar och träning...tjingeling! 


 
 
Ingen bild

Suss

30 januari 2015 09:44

Du är grym!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 maj 2017 07:46

    Men godmorgon vänner, må solen lysa vackert på er, har du haft en fin morgon. Själv sitter jag på altanen i morgonsolen med en kopp kaffe bredvid, fåglarna kvittrar och lugnet på Kattryd är slående. Jag älskar mitt Kattryd på våren när solen värm...

Av Camilla - 10 mars 2017 07:08

       Goooodmorgon du sköna fredag, ja å du me, tänk att veckans femte dag är den som iallafall jag längtar mest till och tycker är den skönaste dagen på heela veckan....tycker inte du? Fler fredagar för folket, fräcka fredag....ja äntligen är du...

Av Camilla - 20 januari 2017 17:38

     Solen skiner, fåglarna kvittrar, backen är mjuk och det är 9 grader varmt...vad säger man...är det vååååår, men det är ju bara januari....ja lite up and down måste man säga....ena dagen snöstorm andra vår...hänger ni me...inte jag, känns ju...

Av Camilla - 9 januari 2017 08:01

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Av Camilla - 9 januari 2017 07:39

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards