Kattryd

Alla inlägg den 1 september 2014

Av Camilla - 1 september 2014 10:08

 

 Äntligen måndag och en ny kula är i rullning, lägger förra veckan bakom mig som var en riktig skitvecka om jag får säga det själv...men ibland ska man väl ha det jäkligt för att uppskatta det som är bra. Tur är väl att efter dåliga dagar kommer det bra dagar....eller hur    så jag har bestämt mig....kan bara bli bättre   !!!


Ser fram emot bättre väder och mindre värk...en stukad tumme drog ju ner rullgardinen i torsdags som gjorde att jag fick ställa in den sista fälttävlingen för säsongen....surt såklart då jag verkligen var laddad, men va gör man när inte kroppen fungerar, alla delar behövs ju...! Helgemannen är i strålande form och gjorde en kanonträning på vår sista uteträning. Nu är det dags att krypa in mellan fyra väggar och tak på Borås Ridhus, ett nytt kapitel i vår träningsbok och jättespännande såklart.


 

 Nissemannen han är go och glad trots ett svullet ben, men med lite ljus ska det kanske bli bra. Herr veterinär hade en lysande idé om att köra BioLight på benet då inget annant fel påtäffats än att det bara är svullet vilket ev tyder på ett gammalt sår som inte får tillräckligt med blodcirkulation. Ja gammal man har ju lite sämre cirkulation än då så vi får pröva med att köra lite laser ett tag för att se om det gör någon skillnad. Många förespråkar ju denna metod så jag är öppen för att testa. Så nu kör vi varje kväll tio minuters behandling och ja...kanske det har blivit något bättre, men jag behöver nog bli lite mer övertygad om jag ska tro fullt ut på att det funkar....tjingeling!!!

 



Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards