Kattryd

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av Camilla - 24 januari 2014 13:34

 

 Efter en mycket trevlig torsdagskväll med AW för hela ICAgänget så kändes kroppen lite tung av någon anledning igår...min lediga dag började med att bli väckt av en blöt puss...(och nej inte av husse)...det var bara lilla Selma som tyckte att nu matte är det dags att hoppa ur sängen...iiiih det blåste utanför och kändes liiiite kallt när jag stack ut foten utanför täcket...ville inget annat än att ligga kvar...men nej....tiden var slagen att kravla sig ut till stallet för att möta hovis....så en hel fm tillbringades i ett något kallt stall...men det är roligt att följa och se på när pållarna får fin fina hovisar. När jag senare tog ut Helgemannen för en träningsrunda så dansade han fram över ängarna på lätta fina fötter....mmm lycka    tack till bästa hovslagaren!!!


 Om kroppen kändes tung igår så är det inget mot vad den är idag...hm...tror den vill säga mig något med detta, kanske borde sakta ner lite och inte boka upp allting på en och samma vecka. Men igår var det iallafall en fantastiskt trevlig dag/kväll (igen). Jag och husse tog med oss stallgänget ut på lite bowling, vi landade på Poolhouse och jisses så fint det har blivit där. Det var tydligen några år sen jag senast var där för jag kände inte direkt igen mig....det var en uppfräschning som hette duga och vad mötte mig i entren....mmmm....en läckerbit av namn Harley...ja det var nog inte sista gången vi gick hit   


   


 Mycket skratt, kul spel, god mat...mycket dricka...ja kvällar som denna tillsammans med goa människor gör livet underbart och jag älskar det. Själva bowlingen är direkt inte min grej men det var iallafall kul och ett fint sätt att umgås på, resultatet behöver vi kanske inte nämna....eller jo snyggast vann...ha ha AT såklart...i sin blommiga fina kjol svingade hon klotet snyggast av oss alla och jag utnämner henne härmed till årets Stall Kattryd B-drottning       ...nej nu får jag nog ta och vila en stund till innan gänget kommer för en långtur till häst...hm något kyligt men frisk luft kanske är att rekommendera idag.....ha en härlig fortsatt lördag...tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards