Kattryd

Alla inlägg den 13 november 2013

Av Camilla - 13 november 2013 12:14

 

 Många saker har hunnit hända sen sist...ja jag borde bli bättre på bloggen...men tiden räcker inte till...alla roliga saker jag hela tiden dras med i eller själv tar tag i...och det viktigaste i livet är ju inte en blogg...ha ha...den skriver jag i när andan faller på och när ja har en liten stund över, och just nu hade jag det, lunchtid och tillsammans med en tallrik äggnudlar och kantarellsås så får det bli några rader. Tänk att solen skiner idag och vi är alla under samma himmel....tjohoooo va jag blir gla'....tralllllalllllaaaaaa...!!!


   

 Varit ute och testat mitt nya kameraobjektiv...mmm...najs men tar nog en stund att fota in sig på...så nu blir det mååånga bilder...för det har också varit lite "lågsäsong" för det....har inte haft tid där heller även om jag fotade en del på resan så blev det inte alls som det brukar. Men förändringens tider är inte förbi...!!


                                     


 Jag och lilla Muffins har varit ute och tävlat en del och matte får vara stolt över sin lilla häst för det går väldigt mycket framåt i utbildningen och lilla hästen har börjat att hoppa så jättefint, flera felfria rundor så nu höjer vi ribban lite till!! Nästa projekt är att ut och dressyrtävla, hm....ja såklart en stor utmaning för det är ju inte så jag hoppar jämfota av glädje att behöva göra detta, men allt för att förbereda lillfisen inför vårens utmaningar på fältävlansbanan...vilket jag ser fram emot mycket, någon som inspirerade mig var ju Therese Olsson som i år kvalade in till unghäst-VM....mmm det vore väl nåt, tja varför inte....ha ha!!!


 

 Min lille fine vite vackre han lever livet....med AT...de ska också ut på äventyr och jag ska vara hästskötare...iiiih så spännande, han kommer att hoppa jämfota in i lilla lådan när vi på söndag styr kosan ut på dressytävling, ja nu snackar vi lycklig häst. Jag är verkligen glad över att han och AT har funnit varandra och hoppas han håller sig i skinnet och inte drar för mycket med stackart AT....den där femte växeln gör sig till känna även om vacker vit är gammal och pensionär, fast gammal tror han ju inte själv han är....rena unghästen om han får säga det själv...!


 

 Nä nu blommar det.....lunchen försvann som en avlöning och nu lockar andra utmaningar för mig....önskar alla en härlig dag och gör som jag.....enjoy life....tjingeling!!!!     


Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards