Kattryd

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Camilla - 12 maj 2013 10:05

 

 En lyckligare häst fick man nog leta efter igår...då min älskade vita springare med sin nya lilla ryttare var i paddocken och travade lite bommar.  Ja när man ser sin häst så nöjd och glad då värmer det gott i ett mattes hjärta. Jag är så glad att AT vill göra min vackra vita glad och att han får vara med även om han är pensionär. Ja han är verkligen en pigg pensionär och har fortfarande det där goa och pigga i blicken, vilket märktes tydligt igår när bommarna kom fram och han taggade upp....snart blir det ytterligare en liten utmaning för AT....hinder...ha ha!


   

 Solen skiner som "vanligt" på Kattryd idag och det ska nu bli en uteritt med första hästen, sen en cykeltur till staden...det är ju dressyrtävlingar på Bröt...som jag inte hunnit se nåt ifrån och många BFKare rider så en titt där får det bli för att senare rida en pålle till.....mmmm....kroppen får veta att den lever, men igår kändes kroppen sådär jätteond efter en låååång cykeltur men på nåt vis kändes det ändå skönt för då vet man att den fått jobba lite, är väl ändå en go känsla!! Nä...nu ut och rida....önskar alla en härlig söndag....tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards