Kattryd

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Camilla - 25 februari 2013 19:30

 

 Ja inte ska jag sticka under stolen med att jag är trött och sliten idag, men det gör ju iiiiingenting för helgen som gick, gick med rasande fart och nu är det över....så fort så fort det gick då....och återigen blev det succé, alla var bara sååå nöjda och vi har gjort det igen....en tävling som vår förbundskapten Pether Markne lyfte hatten för, ja är inte det ett gott betyg så är väl inget det. Jag är återigen väldigt glad över att få vara en del utav ginatricot Grand Prix Borås organisation och ser nu fram emot vårt 5-årsjubileum nästa år....iiiiiihhh!!!


 

 Ja så här kul hade ju jag och några till lite senare efter tävlingen slut och alla gått och lagt sig...eller satt i Saloonen....he he....en väldigt rolig liten leksak som jag tänkte skulle införskaffas till Kattryd....så du som ska rida Kattryd Grand Prix kanske skulle ta och börja öva... ;-). I vilket fall som helst så var det mycket svårare än jag trodde det var, kaxig som jag är så tänkte jag bara att...well, med min goda balans så kirrar jag det direkt....ha ha ha....kan säga att så blev inte fallet...men efter lite övning så kom även jag på hur enkelt det egentligen är..och så var jag på banan..he he!!!


      

 Idag har herr hästtandläkare varit hos oss på Kattryd och alla pållarna har fått sig en koll i munnen. Alla mina kusar var fina så det blev en ren rutinkontroll på alla tre. Helgemannen han gapade av sig själv så där behövde inte herr T jobba så mycket, en väldigt hjälpsam patient...ha ha....samma med gamlemannen Nisse, han stönar lite emellanåt men låter herr T göra sitt jobb och är ganska medgörlig, men så kom herr T till den bruna lilla damen och då såklart var det lite åsikter....som tur är så är ju herr T från Norrland och där har man inte så bråttom så hon fick väl dansa runt lite i boxen och till slut så tröttnade även hon och stod still....det va ju inte så farligt ändå, det som va lite läskigt var när han sprutade in vatten i munnen....men efter det så var det ganska ok...tjingeling!!!


Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards