Kattryd

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Camilla - 14 februari 2013 20:48

Idag har det varit valentindagen och alla har fått hjärtan, blommor och en massa choklad...men inte ja...haha jag fick en jättefin liten present som stod på mitt skrivbord i morse....glad man blir av just en sådan liten sak och det är inte bara innehållet som gör en glad, det är tanken som alltid räknas...så tack till min söta kollega Frida för den fina lilla skålen...ska jag förvara alla mina juveler i...ha ha! 


Hoppas att ni alla har/haft en fin dag för min dag kunde väl iallafall inte avslutas bättre....trots flunsan så tog jag mina hjärtan och åkte på hoppträning ikväll och som vanligt efter den underbara tränaren Annas undervisning så har jag ett leende på läpparna. Övningarna bestod av hoppning plank ur sväng mot en studs av fyra hinder i hörnet, långsida med tre räcken med tre galoppsprång emellan, ett alltid lika svårt avstånd att rida på men ack så nyttigt att öva, en serie med studs in - galoppbom till en breeed oxer....oooh jesus va hästarna hoppa här...Lillfisen tryckte ifrån så jag satt i takstolen nästan....go känsla!!! Ja en härlig kväll med härliga människor och plusenergin är på topp....så nu tar jag mitt leende och landar på kudden....sov gott alla änglar...tjingeling!!!


   


Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards