Kattryd

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Camilla - 5 januari 2013 08:07

 

Vaknade i natt med huvudvärken från helvetet....aj aj aj...det var bara att kravla ur sängen, för väcka husse va inte att tänka på....(för jag är såå snäll...  ) och göra en cocktail....ja den innehåller två treo och en ipren...och så försöka somna om med ett huve som håller på att sprängas, men det gick tydligen för nu är den helt väck...och en hel lååång lördag ligger framför....mmmm idag blir det en ta hand om kroppen dag....! Efter den härligt roliga hoppträningen hos V i onsdags så känns ryggen inte helt ok....för min vackra Herr Brun han kräver en hel del av matte och det sätter sig gärna i mattes rygg....aj aj aj....så idag blir det en låååång promenad med vovvarna för det gör gott för ryggen och lite annat smått och ta hand om gott för mattes kropp....  


     


Snön är borta och paddocken är ridbar....mmmm...me like, för mina pållar gillar att vara ute, det märktes tydligt på träningen, en Helgeman som tappade all energi....bättre ute då han är full av sån och blir sååå fin att rida, så vi myser runt i paddocken nu när den är fri från is och snö....härligt!!! Lillfisen fick gå på lina igår och jag kan säga att jag är ju glad att jag inte satt på....hehe....mer fötter i luften än på marken och hon är vig som en liten katt så det är inga som helst problem för henne att kasta upp sin kropp i luften....hm!!!

   


 Önskar dig en härlig dag....för nu väntar kusarna på att få gå ut och leka....tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards