Kattryd

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Utmaning...

Av Camilla - 17 december 2012 06:43

 

 Åh vart tog helgen vägen....tyckte nämligen det var fredag precis....jisses nu är julrushen här...då brukar tiden gå med blixtens fart, och jag har inte ens tänkt julklappar än....eller....jo lite då men jag tror jag inte ska bry mig om att köpa några julklappar i år....förutom till de små barnen som inte får några klappar utav sina egna föräldrar eller mor/farföräldrar, jag tror bestämt jag ska skänka mina julklappspengar till någon annan som behöver dem bättre....!!! 


 

 Vintern startade så kall och fin, men vart tog den vägen då....så trist med plusgrader, snön blev väldigt tung att gå i kände jag då jag igår var ute och tjuvtränade inför min stora utmaning...."ICA Klassikern"....mmmm vet inte vad jag tänkte på men jag får väl se det som en träningsform....och i form måste jag komma ändå, för till våren blir det start med Lillfisen i fälttävlan. Så ja det är bara att börja träna....9 mil skidor, 30 mil cykel, 3 km simning och 3 mil löpning....har gjort det en gång förut men det var "long time ago"....och några kilo lättare....men det som inte dödar det härdar....så ja nu ska här tränas.....tjingeling!!!!

 
 
Ingen bild

Ulle

17 december 2012 23:40

Tokfia!!!!
:-)

 
Ingen bild

Martina Ehnar

20 december 2012 07:39

Åååå... Fina Camilla<3 Jag blir så rörd när jag läser att du tänker på alla barnen som inte får några julklappar...
Tänk om vi kunde clona dig så vi fick massor massor av Camillor;)

Att du kommer klara ditt utsatta mål det vet jag... :)
Det blir ett spännande o roligt 2013...

Miljoner kramar och massor av God Jul & Gott Nytt År!

Jag bjuder gärna på en fika snart också:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 23 maj 2017 07:46

    Men godmorgon vänner, må solen lysa vackert på er, har du haft en fin morgon. Själv sitter jag på altanen i morgonsolen med en kopp kaffe bredvid, fåglarna kvittrar och lugnet på Kattryd är slående. Jag älskar mitt Kattryd på våren när solen värm...

Av Camilla - 10 mars 2017 07:08

       Goooodmorgon du sköna fredag, ja å du me, tänk att veckans femte dag är den som iallafall jag längtar mest till och tycker är den skönaste dagen på heela veckan....tycker inte du? Fler fredagar för folket, fräcka fredag....ja äntligen är du...

Av Camilla - 20 januari 2017 17:38

     Solen skiner, fåglarna kvittrar, backen är mjuk och det är 9 grader varmt...vad säger man...är det vååååår, men det är ju bara januari....ja lite up and down måste man säga....ena dagen snöstorm andra vår...hänger ni me...inte jag, känns ju...

Av Camilla - 9 januari 2017 08:01

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Av Camilla - 9 januari 2017 07:39

    Äntligen är det lite vinter, vitt ute och frostigt i träden, det gillar jag. Hästarna blir pigga och glada, ja kanske lite för glada...he he, utmaningen för mig är ett stort snötäckt gräsgärde, att få lägga en snögalopp har jag längtat efter l...

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards