Kattryd

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Camilla - 13 juni 2012 08:48



 Att vara vit och få gå nakenfis det innebär för matte när det regnar att lilla vackra vita slänger sig ner på marken och rullar runt som om den sista rullstunden va kommen....hm...ja Nisseman älskar att vara bruuuun... 

Detta innebär att man kan deltaga i årets "Lerpäls"....en tävling som skapats på Mullebloggen  och om du är intresserad så gå in och titta på alla dessa underbara lervarelser....den ena värre än den andra!!! Hur det går...ja det är en stark konkurrens och det är dags för andra semifinal....må bäste päls vinna.... 




 Äntligen så kom solen och idag är det en ledig dag....ingen vanlig ledig dag heller, för idag kommer min älskade pappa hit till Kattryd...åh det är fint att få rå om honom en stund, han tyckte det var dags för lite byggjobb igen så snart drar vi ner till brägår'n och införskaffar lite material så att han kan få bygga en ny liten kulvert som jag kan hoppa på....ja inte jag själv kanske men de små pållarna. Det börjar ju bli dags att inviga lilla Muffins i det hela...ja vi hoppade faktiskt tre stockar på rad häromdagen och jisses....bäst att hålla sig i....hon blir nog en tuffing!!


Ha en fin dag alla....tjingeling!!!   

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards