Kattryd

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Camilla - 28 mars 2012 10:32

 


Ja jag vet att det va ett tag sen jag bloggade men tiden rinner iväg och det är ju vååår...då blir det inte mycket tid till att sitta inne, vårbruket är igång och traktorn går varm, vilket gör att Husse är glad och lycklig...:) Hästarna går nakenfisar i hagarna och det är bara mars...helt crazy men väldigt skönt. Allt blir så mycket enklare och roligare när det är sånt här väder, livet e gött!!! Igår hoppträna vi på ridbanan och det var vaaarmt ute, precis som en sommarkväll i juni...underbart! Lilla Muffins fick hoppa med de stora pållarna och det gjorde hon riktigt bra, lite fort gick det kanske men hon suger bra på hinder och det är bra... :)).



 Ledig onsdag idag och jag ska bara vara hela dagen, gå och "pula" lite som det heter, klappa på pållarna, gå en liten promenad med mina små trollungar....ja det blir en soft dag, lite krumilurträning senare i eftermiddag med Herr Brun förgyller nog denna dagen, önskar er alla en härlig dag och va rädd om varann....tjingeling!! 

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards