Kattryd

Alla inlägg den 16 mars 2012

TGT

Av Camilla - 16 mars 2012 08:43

 

Många säger TGF....och visst är det skönt när fredagen kommer, kan bara hålla med om att det är den goaste dagen på veckan för alla som jobbar hela veckan, jag har mitt TGT....eftersom tisdagen är för mig en "fredag" i sig....just trista tisdag är en av de goaste dagarna och det för att just jag är ledig på onsdagar...  

Idag är det en grå och trist fredag men på Kattryd som nästan alltid solen lyser (iallafall inne) så är vårblommorna på plats i krukorna och vi hälsar våren välkommen hit!! Hästarna har rullat in våren också då det nu tinat i hagarna och de bara älskar att få rulla runt i det bruna på marken...hur nu det kan vara skönt men de tycker onekligen det...annars hade de väl inte gjort det....Nissemannen som vanligtvis är vit har bytt skepnad och är nu en brun lite rufsig pensionärshäst som tycker livet är ganska härligt....och idag är lyckan stor för honom då hans älskade Kristin kommer till stallet och han får gå på promenad, matte och Lillstrumpa gör sällskap på promenaden...hoppas den lilla busan håller sig i skinnet nu när matte är lite defekt i ryggen....tjingeling!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards