Kattryd

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Camilla - 7 februari 2012 23:15

Veckan drar ihop sig och det vankas hästfest i Borås....ja jag ser fram emot en helg med glada å goa människor, hästar, hundar och Robert Solin...hehe....ja ingen Borås Grand Prix utan denne man, han tar oss igenom tävlingen med sina lustigheter och är snabb som få i sitt domarbås. Jag har i många år suttit i domarbåset men har i år svikit gänget där och ska vara med i det grymma parkeringteamet, ja välkomstkommitten som det vackert heter ska jag och några vackra brudar ha hand om, det är vi som hälsar alla hjärtligt välkomna, visar och talar om vart de ska ta vägen med alla sina vackra hästar och sina stooooooora lastbilar, vi ska ockå dela ut en goodiebag fylld med massa små roliga saker som kan vara bra att ha när man är på ett meeting som detta....ja vi ska rent ut sagt skämma bort alla som kommer till vår tävling i Borås....och det ska bli sååååå kul...jag är laddad  


meeeen eftersom både jag och husse ska vara bosatta typ i flera dagar på ridhuset så har våra små hjärtan fått åka på kollo...ja i och för sig till världens bästa kollo så det går ingen nöd på dem, men matte saknar dem redan för det är sååå tyst och tomt i huset, inga tassar som tassar omkring på golvet, ingen som ligger och knör i sängen, ingen som buffar på en i soffan och vill leka...nä det är hemskt....tjingeling! 



   


Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards