Kattryd

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Camilla - 6 september 2011 23:00

 Har precis hoppat ner i min nya goa säng och utanför viner vindarna och regnet piskar på fönstrena, ja lite mysigt kan man tycka att det är när man får ligga i en varm och go säng med två små värmelemnt jämte sig..både Selma och Clara tycker det är lite kusligt när det blåser och regnar så då kryper de tätt intill matte...och det tycker matte är jättemysigt.

   Hösten har verkligen gjort entré här på Kattryd och det första tecknet på att det är höst det är alla löven som ligger i paddocken, just när de syns då är det HÖST...och visst är hösten underbar...  . Det enda som är trist det är alla älgloppor...fy satan va hemska de är, häromdagen när jag var ute och red med min vackra vita så var han helt prickig och det var inte de vanliga prickarna utan det var de ÄCKLIGA små liven som kallas älgloppor. Envetna som synden är de då de suger sig fast i pälsen och är svåra att vifta bort...men har jag handskarna på mig så nyper jag till dem så de bara döööör...usch ja de är inte mina favoriter. 

   Vår lilla vackra bruna hon har vuxit till sig ordentligt under betet och helt plötsligt från att varit lite gänglig och tanig så är det en ståtlig madam som verkligen tar för sig. Var ute i skogen med henne första gången alldeles själv (ja husse va med som sällskap) och det var som hon aldrig gjort nåt annat, bara såå nyfiken och går fram överallt, det vibrerar lite gött i henne och hon är pirrig men inte dum utan går fram ganska oberört ändå! Ja jag älskar min nya lilla häst som är helt rätt mellan öronen trots att det bor en liten bitch i henne...  

   

Imorgon så ska jag och några härliga tjejer åka till Asia Spa och bara njuta utav go mat...varma bad och härliga aromabehandlingar, ska bli jätteskönt att få låta kroppen bli ompysslad. men först ska min kropp få bli ompysslad av min nya goa säng..,att en säng kunde göra så gott...så nu släcker jag och säger god natt ....ha det underbart....tjingeling!!!  

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards