Kattryd

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Camilla - 14 juli 2011 09:48

Idag är det en lite gråare dag och solen lyser med sin frånvaro så jag återger sommaren lite i bilder....för när jag tittar på härliga bilder gör det inte nåt vad det är för väder...man blir glad ändå och jag hoppas att du blir det också...  


  Våra hästar har det sååå gott när de går i sina sommarhagar och det känns också skönt nu när all vintermat är packat och klart....när trattorn och packaren kom häromkvällen då blev det lite uppståndelse i hagen...Mr China han har lite fobier angående trattorna....husses trattor går bra men hua det kom två andra stora....ja de va riktiga monster och han sträckte på halsen och sprang oavbrutet upp och ner i hagen för att ha koll....med hängde såklart Hero som egentligen inte fattade vad det handlade om men om min kompis är upprörd...då blir jag det också!!!! Och så har vi den lilla vita luddiga som stod i lugnan ro och fortsatte beta men höjde på huvet ibland och tänke "va håller ni på me"....hehe...goa hästar och väldigt roligt att studera dem...  

                 China och Hero kollar in vad som händer med inpackningen av hö... 


  

    Solnedgång på Kattryd när det är som vackrast....  



  

                     Sommarvit svans på en vacker häst....

 

  Nu ska vi sätta fart lite....måla måla måla...rida rida rida...sommartorsdag me goa tjejerna...ha en fortsatt bra dag...tjingeling!!!!

      

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards