Kattryd

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Camilla - 29 juni 2011 09:36

  Sitter/ligger på altanen och dricker morronkaffet...försöker njuta utav detta goda men smärtan tar över. Har haft ryggläge i tre dagar men det ger sig inte, höften känns som en skör tråd och det enda skonsamma är att ligga på rygg. Ja det är ju inte så dumt just nu när det är 800 grader utanför dörren, så igår tog jag ut den stooora dubbelmadrassen och la under körsbärsträdet i skuggan och där låg jag...inte så illa egentligen men det kryper i kroppen och jag vill göra annat, det är inte min melodi att bara ligga. Men vad gör man när man inte kan röra sig....bara gilla läget.


  Hästarna har lata dagar nu och blir slöa även de i sommarvärmen, men visst är det härligt att se dem koppla av, ja en del iallafall...vår lilla Hero han har svårt för det för han måste hela tiden ha koll på vad som händer runt omkring så när jag fick se att han hade lagt sig ner som på bilden så blev jag helt paff och var ju tvungen att fånga detta tillfälle på bild...hihi. Det är rena semestern redan här på Kattryd då vi bara har fyra hästar på stall....lyxigt värre och mindre blir det till helgen då två till åker ut och ska gå och ha det sommarskönt, för egentligen är det ju allra bäst för hästarna att gå ute på nätterna nu när det är såå skönt och stå inne på dagarna när solen är som hetast och djuren som elakast.


   Att matte är hemma och ledig är det bästa tycker två små russels för då kan vi vara ute hela långa dagen och dessutom ligga och lata oss tillsammans med matte på en stooor skööön madrass....mumma de....å nu ringer telefonen...det är nog Previa och jag hoppas få en akuttid dit idag och få en justering i höften....ha det bäst alla i värmen....tjingeling!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards