Kattryd

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Camilla - 2 mars 2011 08:15

  

Clara två dagar efter hon kom till Kattryd


Idag fyller vår lilla Clara 3 år och idag är det bara hennes egna dag. Vi startade med att på morgonen fira med det bästa hon vet....leverpastej. Åh matte och husse..."ni är de bästa som finns" kunde man skymta i hennes ögon...hehe...och med tanke på hur fort det försvann från tallriken så var det gott och godkänt som lite bonusfrukost och sen inte nog med det skulle den lilla kräsna vovven även slicka upp på syster ysters tallrik också eftersom Selma är måttligt förtjust i just leverpastej.....  


        

Få stunder i vila...                               Alltid på språng...                                  Älskar träsk...


Perfekt att vara ledig idag när mitt lilla   fyller år och jag kan ägna mig åt henne hela dagen....men jag hinner nog rida mina små pållar också. Tar det lite lugnt först efter gårdagen som var fullspäckad då vi hade Brainstorming med jobbet på Ellagården....en mycket kul dag full med maaat....hehe. Ja det är det värsta med att ha workshops...man äter alldeles för mycket så igår kväll när jag kom hem blev det en låååång skogspromenad med husse och vovvarna vilket var jätteskönt. Det tyckte vovvarna med som blev överlyckliga och sprang som tokar, hämtade snöbollar, drog i pinnar som stod upp ur snön,  körde fast i snön gång på gång...ja det är härligt att se såna glada jyckar som sen sov ganska gott....tillsammans med matte i soffan...hihi!

  

Hur gott ä det inte...


Ne nu ska jag ta tag i dagen och släppa ut de små kusarna till sitt dagis...önskar alla en go dag....tjingeling!!!



Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards