Kattryd

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Camilla - 10 januari 2011 17:10

  

Ja så har jag lagt julen, nyåret  och alla ledigheter bakom mig och startat ett nytt år, ja ett helt år ligger framför och med spänning ser jag på framtiden. Ett nytt år innebär nya möjligheter och omöjligheter...ja alltid lika spännande är det   och idag har gjort världens godaste gärning....tillsammans med stallkollegan Helena och husse hittade vi en bortsprungen vovves husse som blev stjälaglad när hans älskade hund kom hem...det värmde i hjärtat att se!!! Såklart hade ju jag blivit lika glad om någon kom hem med min bortsprungna vovve!!

Våran Clara är ett praktexempel på att rymma....och springer gärna en lååång sväng..mycket spring i dessa små ben....tjooo...!

  



Pållarna är på G och har snart flåset upp igen efter all julamat...liksom matte som också behöver få upp flåset...och det ska bli bra med det när hon anmält sig till att dansa Sumba...hehe, ska bli hur kul som helst...tror jag...eller inte det återstår och se, kanske inte ens överlever!!! Hoppträning för pållarna är iallafall bokad och det på torsdag på Rölle, ska bli kul att få hoppelihoppa igen med de pigga små liven, se om de är så pigga efteråt...hehe!!! Tövädret har tagit på snön rejält....lite till så kanske vi snart har barmark i paddocken, längtar efter att få rida i den...bästa paddocken som finns...love it!! Men att hoppa över nerfallna granar på skogsvägarna är ju inte fy skam det heller...fantasin att få hoppa finns det ju inga gränser för....ne nu ska jag ut och trimma den vackra vita springarens päls...ja han ser ju ut som en alpacka...men inte länge till....tjingeling!!!!  

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards