Kattryd

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Camilla - 5 juli 2010 08:06

Så sa de ja...Åsa och Anders är nu man och hustru...och vilket sagolikt bröllop de blev, ja ett riktigt "bonnabröllop" som sällan skådat. Vädret var på topp och det blev en och annan svettpärla som lade sig i allas pannor. Jag tror det var årets varmaste dag och de som hade valt kostym de behövde ju inte frysa om man säger så...hihi!

      

Alla tog emot brudparet på Prästgården där festen skulle avnjutas och det hade dukats upp i den gigantiska logen och under middagen hölls det många härliga tal till brudparet och vi fick oss ett gott skratt. De bästa var nog brudgummens fars tal som gjordes som ett portpurri där vi gemensamt fick sjunga och han däremellan berättade från barndomen till just nu...då de blev man och fru!!!

                                    

Jag är väldigt glad att fått vara med om detta och Åsa är nog iallfall den vackraste bruden jag sett...nu önskar jag er Åsa och Anders all lycka i världen...  


Igår var det lite tröttsamt i ögat då det blev för få timmars sömn...men det som ska fixas på gården är ju ingen annan som gör så det var bara att bita ihop...men vilket team jag har i stallet....alla var här och hjälpte till att fixa och tvätta stallet som nu luktar såååå gott och det är sååå rent, synd att ställa in hästar där igen....men belöningen efteråt var värt det slitet....vi åt jorbgubbar och kall mjölk så svalkande i värmen...mums!

  

Idag är det måndag och semester....åker mot falsterbo för att avnjuta lite fina tävlingar...så alla ha en bra vecka, nu tar jag lite bloggsemester...tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards