Kattryd

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Camilla - 16 juni 2010 08:53

  

Idag kan vi verkligen säga god morgon för idag vaknade jag av att solen trängde sig in mellan träpersiennerna och när jag lättade på dem möttes jag av en klarblå himmel....underbart och äntligen lite sommar efter en hel vecka med regn. Nu sitter jag på terassen och äter frukost samtidigt som jag njuter av utsikten....pållarna går och betar lugnt i hagarna utanför. Detta är min återhämtning av energi jag verkligen njuter av att få bo så här och det är mitt paradis.

  


Dagarna går fort så det gäller att ta tillvara på dem och just idag så ska det inhandlas en del presenter...det är både födelsedagar och bröllop på G...men det är lite idetorka på just presentfronten så jag vill ha förslag på vad jag ska köpa...nån som kan ge mig tips om bra dam, herrpresent, till brudparet har jag en fundering och kommer nog köra på den....hehe!!!


  

 Vovvarna ligger och lapar sol och njuter i fulla drag precis som matte...de älskar när matte är hemma med dem och de kan får vara ute hela dagen...hoppas vi kan få ha det så här nu...mycke sol och värme så att vårat gräs till pållarna växer också....det är lite trögt tycker jag och vi får en sen slått i år...kanske är bra också eftersom våra vänner har valt att gifta sig mitt i slåttern...hehe och dom är också bönder...hur gick detta till ;))))). 

Våran misse Skrållan är skinnflådd...hon råkade ut för något i lördags och vi vet inte vad men nåt djur är det som har anfallit henne för hon har stora rivsår över hela ryggen, så husse fick åka akut till farbror veterinär med missen som nu är rakad på ryggen och ska smörjas med salva tre gånger om dagen....tratt på huvet har hon också och det är lagom roligt tycker Skrållan....;))...men grädde e gott när det är lite synd om en... tjingeling!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards