Kattryd

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Camilla - 28 maj 2010 12:10

Min dressyrstjärna har sadlat om och blir nu fälttävlanshäst....*ler*. Har fått en ny terrängstjärna i min älskade Helge...oj va han tyckte det var kul när vi åkte och terrängtränade i söndags. Solen stod högt på himlen och vi åkte i caravan ut till Hajjerna där R hade bjudit in till träning. Det var hela 6 år sedan vi tränade jag och Helge....men hur det var hade han inte glömt bort, till och med hur läskigt det är med hål i marken kom han ihåg...haha

  

Men att hoppa stockar och lådor, palisader, upp- och nerhopp....inga som helst problem, men en grav det är såååå det pirrar i hela kroppen på stackars Helge, men eftersom han har ett mycket stort hjärta så gör han det ändå även om det är skitläskigt.

  

Lådan inga problem....märks att det är en hoppelihopphäst för han hoppar "högt över" och inte att prata om hur Jes lilla pålle hoppade....jisses...hon nuddade nog stjärnorna...haha

  

The flying horse....


Helge flög genom vattnet...skönt att bada lite efter ett långt pass på terrängbanan!!!


Ser fram emot nästa träning och det inom kort hos Viktoria....då får nog båda pållarna följa med. Nu ska jag ladda inför kvällens än mer spektakel då vi ska gå på supercross....kanske det kan jämföras med vår crossriding.....tjingeling!!!  

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards