Kattryd

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Camilla - 14 april 2010 12:57

   Sittligger på min altan i solskenet och vovvarna gör mig sällskap...mycket mer kan jag inte göra då jag är halvt invalid...det är jobbigt att närma sig 27...haha..alla krämpor kommer på en gång. Ryggen har fått sig ett skott och det går nästan inte sitta, ligga ej heller gå så vad ska jag göra...ja nån ro i kroppen har jag inte heller så det kryper i mig och jag bara vill...vill...vill...ridhjälp hoppas jag också att jag kan få och att ryggen läker till helgen. Tur hade jag idag också att min goa pappa var här och hjälpte mig med utsläpp av alla hästarna...ibland ska turen va på min sida. Han är bäst min pappa för han fixar till ett så fint nytt paddockstaket...ojoj så vackert det blir!!!

Lilla missen ska till veterinären och kollas....det är rena sjukstugan här idag men hon haltar och är svullen i armbågsleden så det är bäst att farbror doktor få göra en koll...får se hur vi tar oss dit bara...kanske husse får komma hem tidigare och köra sin misse miss...;). Nissemannen är också han svullen men det är det där jäkla lilla såret...det är så lömskt med såna skitsår...pratade dock med farbror Vet och han sa att jag hade så bra koll själv så han behövde inte se, kanske nisse behöver en liten pencillinkur iallafall....ja han är ju en man så det gör ju väldans ont på honom...hehe...han är såååå halt...men springa det kan man ändå...hm!!!

                                 

Ja så var det premiär imorgon...dags för Annaträning på Kattryd igen...äntligen. Vintern har varit lång men tog ändå slut fort, inomhus är jag trött på att vara och det ska bli skönt att få hoppa ute igen...vi får ju passa på nu när det är sånt strålande väder och så börjar ju faktiskt utomhussäsongen nästa helg så det passar ju bra att träna ute då! Återigen blir jag glad över att det är så många som hör av sig och vill vara med på träningen....idel nya idel gamla som hör av sig...verkligen roligt och det är också ett "gött" torsdagsgäng som tränar....nu kan vi sitta ute och fika och det blir att alla är med på ett annat vis...så välkomna imorrn på en kul och inspirerande träning. Kattryd bjuder på kaffe...=))....tjingeling!


Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards