Kattryd

Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Camilla - 23 mars 2010 15:54

Helgen är över och idag är det min härliga tisdag....ja jag tycker det är en god dag för jag är alltid ledig på onsdagar så för mig så blir det nästan som en myysfredag!!! Det kunde i och för sig vara lite härligare väder...regnet det öser ner och vinden tar i så taket nästan lyfter...skönt att sitta inne i stugvärmen och bara mysa.  Ja myst har väl alla BFKare mfl gjort hela helgen på den absolut bästa Borås Grand Prix nånsin. En så väl och proffsigt arrangerad tävling har då jag aldrig varit på och är glad att få tagit del av just detta. Så positiv anda har det nog inte varit inom dessa väggar på jag vet inte när. Alla ryttare kom och sa att de verkligen kände sig välkomna....och alla medhjälpare har flera sagt att det var det roligaste de gjort...kul att höra och en stor eloge till de tjejer och killar i tävlingsledningen som gjort detta till en glad tillställning för alla....mycket jobb JA men sååå kul det blev ändå!!!  Ja...stolt är jag över att vara en BFKare...tjooohooo.  

  

Många glada miner var det i kulisserna, på banan, i sekretariatet, i stallarna, i nya fina manegen, uppe i domarkuvösen, i bunkern, ute i tältet, på parkeringen och inte minst hos veterinären....ett skratt gör så mycket och smittar av sig så jag ser fram emot nästa års GP....ja vi har ju några tävlingar däremellan som vi kan göra lika bra.

Mina två favoriter lyckades bra med sina fina hästar...Svante lyckades ta sig in på en tredje plats med Caramell i Borås GP och lilla Emma var dubbelsegrare på lördagen i 130 och 140 klassen....så bra!!!

På torsdagen innan hade vi ju hoppträning för Emma och just så som hon rider lär hon verkligen ut...så lugn och fin ridning är ju något man verkligen vill ta efter. Jag såg ett skräckexempel när jag var på ridhuset innan helgens tävling och såg en hoppträning som var minst sagt det värsta jag sett...skrik, gap, slita och dra....ne fy så hemskt att se!!! Det är verkligen skillnad på träning och träning och jag är glad att få träna för de BÄSTA....Svante, Anna och Emma!!

/Milla

        

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards