Kattryd

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Camilla - 2 februari 2010 13:45

  

Det är väldigt mycket vinter här på Kattryd och jag minns faktiskt inte när det var sån här fin vinter senast. Vinter= att man kan göra såå mycket....och många aktiviteter blir det. I lördags samlades vi och hade pulkarace och gissa om de gick undan...och många goa skratt blev det...hihi!

Svåger har svårt för "tömmar"...haha


Syster yster förklarar för Johanna hur man ska göra och Fridisen hjälper till....


Sebastian i full fart att svänga...hihi

     

Jag och tjejerna passade också på att ta oss en ridtur i det fina vädret, det är ju hur fint som helst att rida och för min del så får det gärna vara så här ett tag till, bara något varmare för när det kryper ner mot -20 då är det inte lika kul. Men när man har varit ute en stund i det kalla vädret så är det gott med varm choklad och ostmackor, vilket serverades i Café Kattryd...en kladdkaka hade syster bakat också som smakade otroligt gottigottgott.


Igår hade vi många trevliga besök (som avlöste varandra) på Kattryd....började med "Tomten"...sen kom lilla Anna tillbaka me trailern som hon lånat för att leverera lille Egon och sist men inte minst så kom familjen T och fikade och bestämde sig för att flytta sin pålle till Kattryd....så välkomna hit...tjingeling!!!

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards