Kattryd

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Camilla - 15 juni 2009 07:03

Så var det måndag igen och faktiskt en fin sådan, morgonstund har guld i mund. Solen skiner och luften känns frisk....vad mer kan man önska sig!

Igår kom lillkillen hem från ett lyckat SM och gissa om han var lycklig, han slängde sig ner och rulla rulla rulla när han kom ut till sin älskade kompis i hagen. M var jättenöjd och de hade fått fina poäng i alla klasser de var med i, tyvärr räckte det inte till final men gränsen var hårfin och de kom precis utanför och fick en tröstrosett från dressyrringen...fint jobbat och vi är sååå stolta över detta fina ekipage. Nu ska lillkillen få gå och ha lite semester och bara vara "häst".....najs!

En vecka kvar sen får jag hålla tillgodo och rida "by my self"....min goa lilla medryttare åker till England och jobbar ett tag och jag önskar henne all lycka till, det blir en fantastisk erfarenhet för henne att ha med sig i framtiden. Jag hoppas att vistelsen blir trevlig men att hon snart kommer hem till mig och mina kusar igen....Helge,Nisse och Ja' kommer sakna dig..!


Malin & Helge.... (foto Jolin)

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards