Kattryd

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Camilla - 15 april 2009 23:38

Påsken är över och det blev en lång och skön helg för oss alla på Kattryd. Mycke grejande me huset och städning i stallar har gjort att det är fint på vår gård. Vädret har varit på topp och hästarna myser i hagarna. Att ligga och sova i solen är populärt vilket vår lilla "prins" har gjort hela långa helgen...sååå mysigt tycker han att det är. Det fina vädret har också gjort att det börjar grönska och igår när jag och vovvarna var på promenad i skogen så hade björkarna börjat knoppa. Nu är det nog en tidsfråga när allt är i blom.....så härligt!!!!


I söndags hjälpte vovvarna husse att måla huset och det var ju sååå kul och lilla Clara kunde inte hålla sig ifrån och doppade hela sig i stort sett i den röda målarfärgen....så det blev en rööööd lite russel...hahaa och så skulle vi ju försöka få bort denna röda oljefärg vilket inte gick så bra...hm, så nu har vi en ROSA hund....haha!

Tävling har vi hunnit att vara på också....för en gång skull, för varje gång det varit dags så har jag blivit dålig, (ska köpa mig en ny kropp nån dag), men i måndags kom vi iallafall iväg och Helge var strålande och gjorde såå fina rundor så det blev två placeringar och fina priser med oss hem =)..nice!


See ya....

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards