Kattryd

Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Camilla - 16 februari 2009 21:02

Idag började arbetsveckan igen och jag gick upp tidigt för att ge hästarna mat och släppa ut. Sambon sov gott i morse...hihi, kom utsläntrande lite sent när jag nästan va klar, ne inte riktigt, vi släppte ut dem ihop...puss på dig!!! En liten morgonpromenad med vovvarna hanns med och nu går det verkligen mot ljusare tider för imorse så var det ljust när jag åkte till jobbet....härligt =).

 

Ikväll har det varit hoppträning för Anna, konstigt en måndag, men de va ju som vanligt lika roligt och inspirerande träning. Jag har i år tränat för Anna i 10 år (ytterliagare ett jubileum) och varje gång känns det som första...alltid sååå j...a kul! Och jag är ju inte ensam om att tycka detta. Alla som rider för Anna vet ju hur kul och peppande det är. Min Helge hoppade fint och Anna tittade lite extra på honom då han betedde sig lite märkligt på senaste tävlingen. Hon bedömde honom dock som vanligt så vi jobbar väl vidare me hans svaga bakdel....nu blir de styrketräning Hegge, håll i dig =). Han kändes iallafall positiv och till och med "gamle" räven sa att han tyckte att Helge såg fin ut, och att han "torkat" upp....=), det är roligt att få kritik från såna som kan häst, då känns det att man är på rätt spår.


De va verkligen jättekallt ikväll, tror de va den kallaste träningen på väldigt länge, fötterna va som frysta prinskorvar och de tog en stund att få rätt färg och form på dem igen....suttit under filten med två vovvar en stund nu och försökt tina upp kroppastollen, börjar bli för gammal för att hålla på med såna här aktiviteter....ska fundera ut nåt annat att göra tror jag...fått en ide som jag lurar på men de tar tid från ide till handling....tjingeling!!!

/Milla

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards