Kattryd

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Camilla - 13 februari 2009 17:31

Ja så va denna arbetsveckan till ända och vart tog den vägen då...ja inte vet ja iallafall. Idag har det varit en helt vanlig fredag men med ett helt fantastiskt vinterväder. Hästarna fick idag en vilodag och jag tog en jättelång promenad med hundarna i det goa vädret. Solen värmer verkligen nu och det va nästan så det brände på kinderna. Clara var överlycklig och sprang som en tok hela promenaden medans Selma valde att gå hem tidigare och jaga musen som hon fått för sig flyttat in under spånbingen. Där stod hon och hysteriskt skällde på den stackarn, precis som om den skulle komma fram när hon låter såå...haha.

Att det är vinter här på Kattryd det råder ingen tvekan om, och alla djuren njuter av detta härliga vinterväder, hästarna är busiga, igår hittade jag Hero i fel hage, han hade gått in till grannarna, vill inte gå själv tyckte han så han hoppade in till Eira och Rasmus istället....haha. De gick ju bra de me, en ny kompis tyckte E och R va jättespännande. Jag fattade ingenting för det fanns inga synliga skador på staket, så han måste ha hoppat...vilken hoppare. Idag hände samma sak, han hoppade in till sina "nya" kompisar och hade jättekul...tyckte han. Jag tror han saknar sin riktiga kompis som är på träningsläger och har varit nu några veckor, men nu är det inte så många dagar kvar till lillekillen kommer hem....vi saknar dig såååå!!!!

Idag är egentligen inte en vanlig fredag, det är mysfreda' och mina små gullungar är här och nu ska vi mysa hela kvällen me tacos och popcorn. Det är nåt jag längtat efter hela veckan, och när man längtar efter nåt så går tiden inte lika fort...konstigt men så är det. Nu ska vi laga....maaat...tjingeling!!!!

/Milla

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards