Kattryd

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Camilla - 9 februari 2009 18:24

Så va det måndag igen, det är inte annat än måndag och fredag veckorna går ofantligt fort, helgen likaså. Det var en rolig helg och en ännu roligare måndag har det varit. Jag har ridit i min nya sadel och jag säger bara "WOW", hur skön va inte den då....hua och så snygg dessutom! Jag är förälskad kan jag lugnt säga. Helge kändes fin att rida idag trots att det hände nåt på tävlingen igår. Pigg som vanligt och jättefin, det var nog för att han hade den nya fina sadeln på sig....haha!

Här i Kattryd är det full vinter och det är nu jättefint att rida både på vägar och ängar. Att galoppera på ängarna det tycker ju hästarna om, så nu får vi passa på när det är såååå underbart vintrigt ute =).


Selma och Clara har varit på ett bushumör som heter duga idag, bitit i kvasten, hoppat i hösilagebalen, russelryck  x 20 , you name it, den energin skulle jag vilja ha....hihi men inte då, min kropp har gått i ide och vill inte vara med. Nä, nu väntar teet hos syster yster....tjingeling!

/Milla

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards