Kattryd

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Camilla - 7 februari 2009 16:56

Viintern rasar ut bland våra....lalalala, har jag sjungit idag, för snön som föll i går är längre inte kvar, det tinar och droppar och isen är som gott borta det är slaassssk, och idag kvittrade fåglarna här på Kattryd (de gör de jämt visserligen...hihi) men idag hördes de tydligt, och det vänner, det är våååår!


Var ganska pigg i morse men nu känns det att jag hållt på hela dagen med diverse olika små projekt, skulle naturligtvis hållt mig lugn nån dag till så att kroppen kunde få återhämta sig, men jag vill inte vara still, det kryper i kroppen och jag vill greeeja. Här finns alltid massa saker man kan göra och nu inför renovering m.m så ska det planeras lite och fixas och trixas...=)

Nisse är nyfrissad inför morgondagen, en skimmel måste vara vit, kan inte vara brun, gul eller nån annan nyans, det ska vara vitt, vilket han just är nu efter några timmars slit med såpa och dyligt. Min allra bästa vän är ju torrschampot för skimmlar...jag tror iof att alla skimmelägare har detta i sin ägo, det gör UNDER =)). Helge har fått sig en duvning han också men det går mycket fortare då han är bajsbrun från födseln och behöver inte putsas på så mycket, han är original bajsbrun..hihi, han får vara det, ingen som bryr sig....jo jag såklart! Nä nu kommer det gäster snart...bäst att börja me maten....tjingeling!

/Milla

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards