Kattryd

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Camilla - 6 februari 2009 16:03

Idag är det verkligen grå grå grå....tittar man ut genom fönstret idag är det som att titta i mjölk, ser ingenting, vitt vitt vitt kanske man ska säga istället...haha. Huvet känns som det kokar och näsan är täppt, andas kan jag inte normalt heller, går med öppen mun så jag ser ut som en fågelholk. Trycket under ögonen har lagt sig lite men nu sprutar det vätska ur dem istället, ser ut som jag gråter hela tiden...ha, vill inte vara sjuk nu, ska ju tävla på söndag, nåväl Nisse har fått hoppskor på sig idag så han kanske kan göra sina rundor själv...hihi...och Helgemannen motionerar fortfarande väldigt bra själv i hagen....idag var det ben högt och lågt igen....hua tur jag inte sitter på den idag.

När jag väl tagit mig ur sängen idag gick jag en liten promiss med vovvarna nere i våran skog och där hittade de en massa kul pinnar som de skulle bära på och helst skulle de ju bära samma pinne...haha, så nu har husse fått hjälp att dra lite ris och pinnar i hans skoooog, vi hjälper dig så gärna husse...vovvoff.

Och innan vi bär pinnarna från skogen ska vi käka upp dem och vi är ett bra team och hjälps åt....kolla in bara!!!

Ikväll är det soffan som gäller för mig, jag ska nu inta lite alvedon igen...vilket jag gjort konstant i tre dagar nu, så kroppen är väl överdoserad vid det här laget.....så tjingeling!

/Milla

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards