Kattryd

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Camilla - 30 januari 2009 19:49

Så va det fredag igen...veckan har gått fantastiskt fort och jag hinner inte med allt jag vill göra. Renoveringsplanerna går framåt och nu är det nära, nu börjar jag få lite ångest, det är mycket att tänka på...uscha! Men det ska bli jättekul när det väl sätter igång. En lååååångpromenad blev det med vovvarna när jag kom hem idag, trots att det småregnade (underkylt) så var det jätteskönt att komma ut och bara rensa hjärnan efter en lång arbetsvecka. Hundarna var på G som vanligt och sprang benen av sig, knappt att de hann att stanna och kissa, det blev lite i farten. De bara älskar när vi ska gå på promenad och springer som tokar. De är ju jack russels också så några tokryck blir det emellan varven. De hade fullt sjå att nosa för det springer en hel del me djur här hos oss, fullt med spår i snön som ligger sååå vit och fin här på fjället, jag har sett en liten fin räv, rådjur i massor och sen är det spår efter nåt stort tassdjur...vet inte va det är men jag hoppas det är grannens gråhund och inte lo eller varg...haha nä varg är det nog inte =).

Igår var det hoppträning för Anna igen och iiiii va roligt det var, det var en övning som jag gjort tidigare men för längesen så det var jättekul att göra den igen. Det brukar ofta gå bra på träning men igår var det alldeles extra, Helge var på topp och alla berömde och sa att de va lite avundsjuka hur fint det såg ut. Jag blev nästan lite tårögd för det är ju alltid kul att få kredit på det man gör. Men det gick ju såååå bra för alla och vi fick tusen lovord från Anna hur duktiga vi var, det blev guldstjärna till hela gruppen. Kul var också att det var smockfullt på läktaren trots ett iskallt ridhus. Nä nu måste jag se På spåret.....och äta helstekt oxfilè....tjingeling.

/Milla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards