Kattryd

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Camilla - 15 januari 2009 21:51

Åååå det spritter i hela kroppen, tänk att det kan vara så kul att åka i minusgrader till ett ridhus som är kallare än utomhus och hoppträna. Ja det är faktiskt så, och alla ni som håller på med just detta förstår min glädje för det är verkligen så att man efter en bra hoppträning svävar lite på moln. Och just ikväll var det en sådan kväll där alla samlades och tränade för en av de bästa som finns, Anna. Hon får en att alltid rida bra och tro på det man håller på med. Det var ju lika kul som vanligt att träffa alla ryttarkollegor, lika glada och entusiastiska som vanligt, synd att det är så jäkla kallt bara, men snart kommer våren och värmen då vi kan vara ute och sitta i lugn och ro, ta en fika eller två och samtidigt titta på varandra, vilket man inte gör på samma vis när det är snorkallt.


Pillrena jag fick har gjort susen, nu kan jag till och med gå rakt och sitta rätt i sadeln. Men man ska ju inte få vara glad länge, för istället mår jag illa hela tiden och det är pillrens fel....ja alltid är det nåt, såhär är det nog för de stackars gravida, ömsom illamående ömsom hungrig, för hungrig känner jag mig hela tiden....usch! Så på tal om mat ska jag ta och laga nåt smarrigt till lunch imorrn....tjingeling!

/Milla

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt allt...

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards